Bume ben progestan artı kan sulandırıcı hap artı iğne oldum yine de kanamam durmadı riskli bı gebelikti kendim çok iyidim çalışıyordum ama içerden dışardan kanamam hiç bitmedi sebebini bulamadılar ama sonunda bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım coook çok dua ettim. Allah ömür verdiyse o bebekler bı şekilde yaşıyor inşallah olmaz ama oladabilir morali yüksek tutmak güzel enerjiler yollamak çok önemli 😍 hep iyisini düşünün 😍