Hamisbayan Esrashshshssh başlardasın normal ilerleyen haftalarda dengeler geriye de düşebilir yada üç beş gün oynayadabilir
Alinrabia Esrashshshssh bnde ılk hamıle oldugumu ogrendıgımde adet tarıhıme gore 7+5 tı ama doktor baktıgında 6+5 gerıde dedı bır hafta sonra tekrar gittim haftan normal 8+5 sın demıstı adet tarıhıne gore ılerlıyoruz dedı duzelebılıyor yanı
Edaa3595 Esrashshshssh normal korkmayın benim bebeğim öğrendiğim zaman dan beridir 10 gün ilerde 34 haftalık olacağız yarın hala aynı devam ediyor ve de gebelik şekerim de var ama şekerden değil doktor erken döllenme olmuş olabilir demişti ilk haftalarda hala daha aynı 10 gün önde gidiyor
Naciyemutlu Bir haftaya kadar ileri geri olması normal karşılanıyor dedi doktorum. Benim iki kez bi hafta önden dendi şuan normale geri döndük. Ayrıca şeker hastasıyım 2 ve üzeri hafta ileri olursa daha sıkı takip olabilir dedi doktorum
Hazal966 Esrashshshssh 2 haftaya kadar normal. İlerleyen haftalarda şeker yüklemesinde belli olur zaten şekeriniz olup olmadığı🌺