Duygumsu Hamileyken idrar yolu enfeksiyonu yaşayan var mı? Kasıklarımda ve böbreğimde ağrı var idrarım kahverengine yakındı baya panikledim ciddi bir durum mu
Kocagoznurr Duygumsu doktora gitmelisin . Enfeksiyon bebeğe çabuk geçen şeylerden biri . Korkutmak istemem ama üstünde durmamı tavsiye ederim sana ya fitil verirler ya da ilaç . Ama aksatma arkadaşım çok gecmis olsun 🌸
Yasminnnnn Duygumsu Bende de vardı artık en son doktorum kültür istedi temiz çıktı ama ilaç kullanmak durumunda kaldım Allah korusun çok fazla olunca bebeğin kesesini bile deliyor benim ilk hamileliğimde Enfeksyondan kaynaklı suyum geldi biran önce hastaneye gidin önlem alinsin geçmiş olsun
numix Ben hem hamile olduğumu hem de idrar enfeksiyonu olduğumu öğrendim 😂 doktorum antibiyotik verdi 5 gün kullandım geçti enfeksiyonum. Doktora gidin bebek için enfeksiyon ilaçtan daha tehlikeli
Dudu123 Benimde sürekli tuvaletim geliyor diye tahlil yapmıştı doktorum orda enfeksiyon çıktı ant.vermedi normal ilac verdi başka belirtim yoktu ama gectimi bilmiyorum hala ayniyim