Kocagoznurr Kızlar merhaba 24 haftalık hamileyim . Son iki gündür adet olacakmışım gibi sancı dolanıyor göbeğimde göbek çevremde . Sebebi sizce nedir sizde de oldu mu bu durum ?
Tuba-M55 Kocagoznurr ben de 24 hafta bitmek üzere kasıklarımda da karnımda da ağrılar oluyor bi gün geceden sabaha sürdü ağrı adet ağrısı gibi ama nedenini ben de bilmiyorum 🤷♀️
B1cnm Kocagoznurr bende de olmuştu doktorum hamilesin bebek baskı yapıyor ve artık 25 haftalık büyüyor demişti agrı bu yüzden oluyormuş adet olucak gibi aynı şeyi bende yaşıyorum haylaha da 27 haftalığım
miranatlas Kocagoznurr 27.haftamda adet ağrısıyla gittim şiddetli doğum sancılarım çıkmıştı. Doğumu durdurduk ilaçlarla şuan sadece yatarak geciriyotum hamileliğimi
Kocagoznurr Tuba-M55 bende o durumdayim sırt ve kulucumda şiddetli ağrı var anlam veremiyorum . Gögüs kafesime kramplar da giriyor . Acaba ben mi yaşıyorum yoksa normal mi bu diye
Berna_59 Yalancı sancı olabilir bu dedikleriniz doktorum bana bu haftalarda yalancı sancı olabilir dedi kontrol edin dedi eğer düzenli şekilde gelirse hemen gelmemizi söylemişti bence doktorunuzla görüşün
Kocagoznurr Berna_59 Anlam veremedim bende acaba o sancı mı daha erken birde ya fazla yürüyüşte yapmamaya özen gösteriyorum aksilik olmasin diye . Acaba ağırlasıyor ve rahim geriliyor mu diye dusundum en iyi ihtimal
Kocagoznurr B1cnm Buda benim aklıma geldi 10 dk kaliyor sanci sonra nefes aliyorum şiddetli degil ama dayanabildiğim bir sancı adet olucağım zaman cektigim acı gibi diyeyim
B1cnm Kocagoznurr rahimimize olan baskıdan kaynaklı kanama olmadıktan sonra korkma agrılar hep oluyor
Nihal1907 Kocagoznurr geç olmadan bı hastaneye gıtsenız keşke adet sancıları çok ıyı sayılmıyor rahatsız eden agrım vardı karın agrısı sola yatınca falan geldım meğer çocuğumun suyu azalmış 32 haftada yatışım yapıldı devam ederse bı gıdın mutlaka düzenli geçmeyen ağrıysa
Kocagoznurr B1cnm Ben hamile oldum olalı kanamali geçmişti ilk haftalarda düşük tehlikesi yasamıstım her hamile gibi . Sadece doktorum rahmin çok gergin geriliyor diyordu ve rahim agrisi cok cekiyordum inanki serum aliyordum sürekli
yeni-annelik B1cnm benimde adet olacakmışım gibi ağrılarım var aynı zamanda belimde çok ağrıyor daha 16 haftalığım ilk gebeliğim çok korkuyorum neden olur böyle
Kocagoznurr Nihal1907 Antepteyim ve inanır mısınız Randevu yok doktorumdan alamıyorum bugunde egerki devam ederse acile gidicem . Hareketlerini takip ediyorum . Dun cok sakindi bugun daha hareketli umarim bisey yoktur
Kocagoznurr miranatlas Çok geçmiş olsun 🤲🏼 bugunde takip edeceğim . Hareketli miydi bebeginiz peki yoksa arada bir mi oynuyordu
Kocagoznurr miranatlas Umarım bisey olmuyordur şuan 😔 ara ara giriyor dun biraz gergindim acaba ondan mı etkilendi diyorum