huysuz__ Adensah kese şekliyle cinsiyetin alakası yok canım yaa… ya tutarsa hesabı hep.. benim kızın da oğlanında aynı böyle yuvarlaktı, ikisi de sağdaydı, büyüdükçe şekilden şekile girdi keseleri 😅
Minikcicek Adensah maşallah saglıkla kucagınıza almak nasip olsun 🌸bende 5+3de gittim doktor keseyi gördü bebeği göremedi ama verdiği ultrason kagıdın da aynı böyle görünüyordu oyuzden sordum bu pazartesiye tekrar gidicem umarım görürüm bende