Kerematlas 34 haftadan beri her hafta çağırmaya başladı, ve her gittiğimde de nst’e giriyorum hem sancilarimin takibini yapıyorlar, ( şuana kadar hiç sancı çıkmadı ) hemde bebeğin kalp atışlarını kontrol ediyorlar. Normal hiç bir sıkıntım yok tek sıkıntımız makat gelişli hala bebisimiz donmedi 37+4 haftaligiz.