Naviber Kızlar çok yoruldum beklemekten artık. Çalıştığım için bir türlü rapor alıp tüp bebek tedavisine başlayamıyorum. Ne yapmalıyım bilemiyorum. Bu ayda olmazsa önümüzdeki ay tüp bebeğe başlayacağım. Süreci nasıl uzun mu?
Haticeongun Naviber tüp bebek maddi manevi uzun bi süreç canım geçen yıl martta başladım tüp bebeğe haziranda transferim gerçekleşti
GlyEylul Naviber tüp bebek ilk zamanlarda çok sık doktor kontrolu Gerektiriyor kişiden kişiye göre süreç değişiyor bununla ilgili detaylı videolar var ☺️ doktorum Cem fıcıcıoğlu instagramda videoları var izleyebilirsin 🍀
aysegul1122 Beybitooo aynen ben de tüp benek sürecini bilemiyorum. Ama tek ilişki ile hamile kaldım. Zamanlama meselesi sanırım. Bir de korkmak lazım. 1 kere korunmasız ilişkim olursa hamile kalırım diye düşünüyordum hep. İnsan korktuğunu çekiyor 😂 şimdi kabullendik kızımızı ama ilk başta çok şok olduk eşim de ben de.
Naviber Haticeongun hastaneye ne sıklıkla gidiliyor. Benim gittiğim hastane doktor şehir dışında bu yüzden soruyorum
Beybitooo aysegul1122 bizimki isteyerek oldu kızımda da korunmadan ilk ilişkide hamile kalmıştım bunda yumurtlama günü sadece korunmadan ilişkiye girdik bir kız bir erkek olsun diye hep yumurtlama günü diyorlardı şansa tutturduk 😂
Naviber Beybitooo çikolata kistim var daha önce kendiliğinden oldu düşük oldu. Yıllardır bekliyorum ….
Haticeongun Naviber benimde başka şehirdeydim ama bulunduğum şehirde başka doktora gidip ikisi arasında istişare ediyordu ben tüp bebek yapacak olan doktora sadece iki kez gittim bi yumurta toplama işlemine bide transfer zamanı diğer takiplerimi bulunduğum şehirdeki doktorum yaptı ona iki günde bir gittiğim oluyordu yani baya sıklıkla
Naviber iremm00 daha önce hep yumurta takibi yaptım. Bu ay ramazandı değerlendiremedik . Daha öncede hamile kaldığımda tek ilişkiydi beklememiştim olmuştu. Bu ayda öyle bir umut var içimde
huysuz__ Naviber ilk bebeğimde dikkat etmiyoduk , 2. bebeğim tek ilişki ile oldu .. üçüncü bebişte 3 gün üst üste deneyince anca 4. Ayda tuttu.. 🤷♀️olacağı varsa tek, sık fark etmiyor yani 😇
Seydanuurr4 Beybitooo valla herkes böyle diyor yumurtlama gününden 2 gün önce ve 2 gün sonra diyorlar