Teşekkür ederim kızlar. Bende ek olarak kan, demir ve multivitamin kullanıyorum ama demir ilacını içip çıkardığım için artık onu kullanmıyorum. Fazlası zararlı diye duyduğum için folik asiti çok düzenli kullanmıyorum açıkçası o yüzden bi sizlere de sormak istedim. Haftada bazen 2 bazen 3 kez içiyorum 14. Haftadan beri