huysuz__ Siisaa Ahanda bu annesi.. 12-14 haftaları arasında bütün bebişlerde çıkıntı oluyo dikse erkek yataysa kız demek.. o çıkıntıya nub diyolar
esraeses huysuz__ canım rica etsem bana da bakar mısın 😂 doktor çıkıntıyı gösterdi bize 14. Haftada ama belirtilerim o kadar kız bebek belirtisiydi ki inanamadım😂 hatta ilk kız gibi dedi sonra yok yok çıkıntı gördüm erkeğe benziyor ama yüzde yüz konuşamam 2 hafta sonra netleşir dedi 😂
Siisaa huysuz__ yaaaaa banada sanki o uçtaki şey yatay gibi geldi kız gibi hissettiğim içinde olabilir bakalım sağlıklı olsun da inşallah 🥰 çok teşekkür ederim
esraeses huysuz__ Canım videodan aldım yakın çekim o yüzden böyle senin dediğine göre kız gibi değil mi yatay sanki😂
yagciferay huysuz__ doktor bir şey demedi 13+1 gittiğimde kız olabilir ama kesin bir şey diyemem dedi
huysuz__ Siisaa çok yüksek ihtimalle erkek net diyemem çünkü tam yan durmamış ultrason da, ama çıkıntı havada neresi yatay 😅attığın ultrason için tabi yorumum dik baya orda parlak ucu
Siisaa huysuz__ ayyyy çok güldüm bakalım 1 ay sonra dedi doktorum biraz net biri tahminle işi yok bende çatlicamm 😅😅 bakalım öğrenince size yazarım sjsjsjs
huysuz__ yagciferay bence görememiş yapıştırmış kızı😅😅 doktoru alt ettim şuan bilmiyorum bence erkek bebeğin
esraeses huysuz__ pipi mi gerçekten nub felan dedin diye şey ettim hahaha 😂 Doktor da erkek gibi dedi yüzde yüz demiyorum yine de dedi e sizinki de böyle değil mi nub başka bişey mi dkdkkff
huysuz__ esraeses nub şu çıkıntı , 12-14 haftalarda bebeğin yan duruşunda anlaşılıyo dik mi değil mi diye.. seninki çoktan pipi olmuş bacağa kadar uzamış, sal nubu sen erkek bu😅😅😅