Altunkaya_44 Kızlar kadın doğum doktorum tetonoz asini 18le 20hafta arasi ilk aşını yaptır dedi sağlık ocagini aradım biraz önce ilk aşi icin 25. Haftada gel dedi siz hangi haftada yaptırdınız az bı fark yok yani arada ne zmana gideyim kafam cok karışık
Angel161023 Altunkaya_44 ben daha 1. Dozumu geçen hafta yapardım 21. Haftamda 2. Doz içinde 1 ay sonrasına gün verdiler
Altunkaya_44 Eko93 Şimdi kadın doğum doktorumu aradım 25cok geç ilk doz için çoğu 25de ikinci dozu bile oluyo muhakak en geç 20. Haftada git dedi
ayanarta1 Altunkaya_44 benim hemşiremde 18. 20 arası demişti. Ama benim daha önce tetenoz dozlarim olduğu için tek doz yeterli dedi Mayıs’ta vurun dedi ben çünkü şu an rahatsızım vurunmak istemedim sizin ilk gebelikse birden fazla doz lazım o yüzden 18 20 arası yaptırmanız gerekir
Myrtle Altunkaya_44 ben 21 de ilk doz 26da ikinci dozu oldum. İlki agrili atesli. İkincisi cok rahatti
1kb1ra Altunkaya_44 bana ilk dozu 20. Haftada yaptılar 1.5 ay sonra gel dediler işte 27. Haftayım haftaiçi gidip yaptırıcam
annelik_4 Altunkaya_44 ilk aşıda beni 22.haftada çağırdılar ikinci aşı için de 26.haftada sağlık ocağı çağırır zaten
Tugcedora Altunkaya_44 ben 25. Hafta da oldum ilk dozu 30 a kalma demişti30 dan önce yapılması gerekiyor nisan 4 de de 2.dozu olacağım ama olacak mıyım onda karar veremedim ☺️