Senmsii Mrv312 Pazartesi günü bir beta testi ver canım büyük ihtimalle hamilesin benimde böyle silik çizgiydi hamile olduğumu öğrendim beta değeri düşük olduğu için biraz test silik çıkabiliyor :)
Angel161023 Beyzaanr valla hemen çıkması emin ol önemli değil arkadaşım benim hiç belli bile değildi akşamına silik belirdi şuan 6 aylığız 🤣 önemli olan o 2. Çizginin çıkması bence gidip sabahtan kan ver ❤️
esmaerdemir Benimde silik çıktı adet günümden bir gün önce yaptığım içindi kan testi ver acile git midem bulanıyor dedim gebelik şüphesi var mı dediler aa olabilir dedim hemen test yaptılar pozitif çıktı 😅😅