huysuz__ Sinemm68 22 pik 23 ü çatlamış bence yapmaya devam edin normalde pik daha koyu oluyo belki arada dalgalanma oldu .
Sinemm68 Gkce27 aslında bilmiyorum hormon tahlili vermedim ama adetim hep düzenliydi 30 günde bir olurum fakat korunmayı bıraktıktan sonra 2 ay düzensiz oldu 2 aydır 35 günde bir oluyorum bu pcos olabilir mi? Yumurtlama dün mü olmuş acaba bugün mü
Sinemm68 hamileligim dün değerlendirdim ama hep böyle koyu gibi çıkınca tam emin olamadım bugün silikleşmiş mi?
Gkce27 Sinemm68 bir sorun yok bence dün yumurtlamanız olmuş zaten dünü değerlendirdiyseniz bugün ve yarınıda değerlendirin inşallah bebiş tutunur güzel haber alırsınız bugün olan testte biraz koyu gibi tam anlayamadım ama benim de böyle oluyordu 2 gün yumurtlama gibi 3.gün silik 😊
Sinemm68 Gkce27 ya öyle mi çok sevindim o zaman siz hamile misiniz inşallah tutunur olur🙏 2. Bebişi istiyorux ilki ilk ay olmuştu ben dünden önceki günü ve dünü değerlendirdim bugünde değerlendireyim testlere devam edeyim mi adet olana kadar
Gkce27 Sinemm68 biz de ilk bebiş için 8 ay ikinci için 5 ay kadar denedik ovulasyon testiyle 😊 eşinizde bir sorun yoksa değerlendirin genelde sorun olduğı zaman ara vererek yapın diyorlar 😊 teste devam edin bence 😊
Sinemm68 Gkce27 yani açıkçası ods hiç test vermedi biz hemen bebiş olduğu için sorun yoktur diye düşündük 3.5 sene sonra denemeye başladık bu ay 4. Denememix inşallah olur
Gkce27 Sinemm68 olabilir ilk çocukta hemen olup ikincide aylar sonra olan çok insan var bir sorun olmasıyla alakası yok yani onu çok sık ilişki olacağı için öyle yazdım varsa ona göre ilerleyin diye 😊
huysuz__ Sinemm68 olabilir ama bunu anlamak için devam edin yapmaya daha da silikleşirse demekki yumurtlama oldu, ama koyulaşma varsa kaçırmamış olursunuz
Sinemm68 huysuz__ tamam devam edeyim ama böyle olgunlaşmadan çatlayyncada bu şekilde kırmızı olur mu yoksa silik mi olur
huysuz__ Sinemm68 ya onu bilemeyiz ultrason da anlaşılır anca, bazen idrar seyrekleşebiliyo sıvı alımına göre koyu çıkacakken az koyu çıkabiliyor veya arada hormonel dalgalanma olabiliyo. ovülasyon ile yumurta kalitesini bilemeyiz yani
nurkb sutlukahve_ pcosta bazı hormonlar yüksek olabiliyor Lh değeri yüksek olan pcoslarda bu ovulasyon testleri genelde hep pik çıkıyor
Sinemm68 Gkce27 ay canım çok teşekkür ederim ilgin için güzel haber alırım inşallah bu ay 🙏 sen de sağlıkla büyüt inşallah