yamanagihan 34 hafta olduk aranızda göğüs ucu kremi kullanan annişler varmı varsa kaçıncı haftada kullandınız ve hangi marka ? Göğüs ucum arada küçük kabuklanıyor elimle alıyorum ama henüz bi sıkıntı bişey yok
Deletedmom_88 yamanagihan ben de 34teyim, lansinoh aldım ama sürmeye başlamadım. Aslında sürülse sürülür gibi 🤔 acaba normal nemlendirici de aynı hizmeti görür mü
asennaa yamanagihan 35ten itibaren lansinohu sürmeye başladım, bakalım faydası olup olmadığını haftaya göreceğiz 😀
asell13 yamanagihan ilk oğlumda 3 ay çektim sadece saf zeytinyağı işe yaradı bu bebeğimde de doğuma 20 gün kala zeytinyağına başlayacam ekstra krem almaya gerek yok
rabisskocc yamanagihan lansinoh hep tercih edilmiş ama ben baby plus mı ne bişi almıştım yanlış hatırlamıyorsam 36. Haftadayım sürüyorum her gün
asell13 yamanagihan sorun fiyat değil ki bir çok krem kullandım hiç biri işe yaramadı o acıya milyar verseniz çare olacağını bilseniz asla zorunuza gitmez 😂😂
Kubra5816 yamanagihan göğüsünü kurcalama canım kabuk attıysa baş süremeye ben 33 haftadayım sürüyorum ve rahatlıyorum valla