Zerya1212 Resmen sol gögsümde hafif islaklik fark ettim ve baktim gögsümden gelmis hafif bastirinca seffaf bi sivi geldigini gördüm ayni durumu yasayan varmi neyden kaynaklaniyor acaba ? 19+4
Enfal_06 Zerya1212 göğsünüzü sıkmayın ya da bastırmayin meme uyarılması sonucu erken doğum riski oluyor
Zerya1212 Enfal_06 korktum suan🥺 Sadece o dakika bi hafif ucunu sktm ve sefaf oldugunu gördüm bisey olurmu cok korktum suan ebeme sordum endiselenecek bisey yok dedi
Enfal_06 Zerya1212 yok korkmayın ama devamlı yapılırsa doğumu başlatir bi kereden bişey olmaz ne olacak canım