Ben diğer cocuklarimda uykum olurdu iştahım artardı yorgunluk olurdu bunda hiç bişey yok 10 ay önce boş gebelik geçirmiştim öyle birşey olacak diye korkuyorum hastaneye o yüzden geç gideceğim batmalar vardı oda geçti sizler nasılsınız normalmi böyle olmak sizce