1_Pandackk benim kızım 3 kilo doğdu 39. Haftada ama 8. Aydan sonra asla kilo almadi 100-200 Gr anca 19. Ayda şuan 10 kilo 80 cm ben kilo almıyor zayıf diye endokrin doktoruna bile götürdüm minyon bebek olucak dediler ablası 4 kiloya yakın doğdu şuan yaşıtlarından uzun ve kilolu kan vs verip vitaminlerini kontrol ettirdiniz mi? Herşey normalsw üzülmeyin inanın kendimi çok parçaladım iki kızım var ama ikisi de farklı e ben ve eşim uzun boylu ve iri insanlariz bu niye böyle oldu vs diye ama anane babane dayı hala teyze bunlara da çekebilir dedi doktorlar illa anne ve babaya benzicek diye bu kural yokmuş