heysusu Betullllmirac41 amin ınsllah💕 38+1 de oluyoruz pazartesı ama 2 gündür mide bulantım ve karın agrım var stresten mi bebekten mi hıc anlamadım asla durmuyor 🤯
Betullllmirac41 heysusu büyük ihtimal stresten dir. Benm de bebişin hareketleri yavaşladı baya pazartesi 38+3 olucam bende
Srfclkkl Dhsuiskwk uygulamaya göre 21 günü var ama dayanamıyorum artık ödem yüzünden rahatım yok bir an önce sağlıcakla doğsa bari diye dua ediyorum
heysusu Betullllmirac41 yavaslaması daha iyi bence yeri daralıyor demekkı bebek buyuyor benımki küçük biraz😁
Betullllmirac41 heysusu sağlıklı olsunlar da kilo elbet alırlar 😇 kaçta senin sezeryan saati bana 10 dediler ama kaçta alırlar bilmem 😊
heysusu Betullllmirac41 banada 10 bucukta burda ol dedı doktorum amelıyat hanenın durumuna göre alıcaz dedi 🤷🏻♀️
tgc_gzm2018 Dhsuiskwk bende böyleyim nefes darligida cekiyorum sağlıcakla gelsinler ama dogsalar biran once