Merve_ksen Arkadaşlar ellerimde ve ayaklarımda aşırı ödem oluştu sağ elimde sanırım karpal tünel sendromu oluştu açıp kapatamıyorum serçe parmağım dışındaki bütün parmaklarım uyuşuk ve karıncalanıyor başına gelen var mi 35 haftalığız bu arada