Busraclskn61 merhaba bende yaptirdim 2li ve 3lü testi yaptirmama gerek kalmadi yüzde 99 doğru sonuç veriyor,testi yaptirmak cok basit kolunuzdan kan alıp gönderiyorlar ve sizin kanınızdan bebeğin dna sını ayrıştırıp kromozom hastalik riski vs hepsini kontrol ediliyor bu sayede cinsiyetide öğrenmiş oluyorsunuz,ben maddi durumunuz müsaitse yaptirmanizi tavsiye ederim 2li testlerin dogruluk payı yüzde 80 cünkü,o yüzden bu test cok daha güvenilir.