izobellaaa-_-
Merhabalar bende 11 haftalik hamileyim natomed hastanesine gidiyorum fakat dogum paketi 40 bin istediler sizce nasil bir hastane ben taner hocadayim memnunum hocamdan ama fiyat biraz fazla geldi acikcasi birde orada dogum yapan arkadasim genelde sezeryan yapip geciyorlar dedi oda canımı sıktı cunku ben bir sıkınti olmazsa eğer normal dogum yapmak isterim