Esrakray Kızlar benle aynı durumu yaşayan varsa yazsın kan değerlerim düşük olduğu için için doktor kızıyor normal doğum yapamazsın diyor kan kaybı çok oluyormuş
Fattmasevinc Esrakray benim bildiğim kadarıyla sezeryan doğumda daha çok kan kaybı oluyor. Vitamin kullanmıyor musunuz. Doğuma ne kadar var
Makbulepoyraz Esrakray kan takviyesi alabilirsin mesela benim de cok düşük kanım demirim anemiyim yani 2 gün önce serum yolu ile jerinject ilacı aldım
XBirmelekannesiii Esrakray benim de kan değerlerim çok düşüktü 9 8.6′ydı hatta doğumdan önce 2 ünite kan verildi kanım 10 oldu bu ondan sonra tekrar kan değerlerim düştü ben hamileyim boyunca hiç ilaç kullanmadım ama tavsiyem Demir ilaçlarını kan ilaçlarını kullanın
Aysimam-35 Esrakray malesef kuzum bende yaşıyorum bende akdenız anemısym 8 haftalık gebeyım 2. Hamılelıgım bde 2 yasında kızım var cok zorluk cektım amelıyata girerken çok skntı yaşamıştm dinle dokturu cidden eşim hergn zorla getırıp ilaçları içirtyoo unutuyorum umursamıyorum dıye 🥺
Esrakray @"Fattmasevi @"Fattmasevinc ay yanlış yazdım pardon sezeryanda kan kaybı çok gittiğini söyledi doktor hatta gerekirse kan nakli yapılıyor. Vitamin kullanıyorum ama tek başına etki etmiyormuş yiyeceklerle daha çok etkilemiş. 31 haftalık hamilelik
Esrakray @"Makbulepoyraz doktor da duzeltemezsen son ayına kadar başka tedavi yolları denicez dedi muhtemelen bu dediğinden
Esrakray @"XBirmelekannesiii kullanıyorum elimden geldikçe hatta demir düzelmiş biraz dedi ama kan değerin hala düşük bebek senden herşeyi alıyor sana hiçbir şey bırakmamış denildi
Esrakray @"Aysimam-35 bende içiyorum sürekli kırmızı et sevmiyorum doktor da ısrar la tüket diyor bu aralar zorla da olsa yutmaya çalışıyorum sırf kan değerlerim yükselsin diye pekmez tüketiyorum umarım işe yarar