Fatosca 12 haftalık hamileyim hep midem bulanırdı halsizliğim olurdu ilk gebeliğimde de böyleydi ama bu zamana kadar hiç kusmuyodum şu 3 gündür kusmaya başladım doğru düzgün yiyemiyorum da bugün de daha kötü gibiyim acile gitsem bişey yaparlar mı
Hamisbayan Fatosca 14-17 arası bulantım olmadan kusuyordum ne yesem bir lokma atsam mideme gitmeden lavaboya koşuyordum doktorum normal olduğumu söyledi
Deletedmom_88 Fatosca ben 6 ay kustum neredeyse aralıksız, prilam biraz rahatlattı. Eğer her yediğiniz çıkıyorsa doktorunuzun tavsiyesi ile serum taktırabilirsiniz, toparlanmaya yardımcı olur
Gizemnur_ Bende de öyle oldu 7 haftaya kadar sadece mide bulantısı vardı 9 haftalık olduk bir haftadır üç gün iyi olsam üç gün kötü oldum hastaneye gittiğimde serum taktılar sıvı kaybı olduğu için biraz rahatlattı