Gizemd-01 annem kız kardeşimi 30 sene önce boynuna kordon dolanmış halde normal doğurmuş evde, çok zorlanmış …kardeşim çıktığında zaten yüzü mos mor haldeymiş, neyseki sağlık sorunu olmamış sonradan. Bence kimsenin doğumuna göre durumu baz almayın doktorunuz ne diyosa ona göre hareket edin.. riskli bir durum sonuçta