Gulseren-85 ben gebeliğimi öğrendiğimden beri oksapar ve ecoprini aynı anda kullanıyordum ecoprini akşam 7 gibi oksapari 10 gibi kullanınca çarpıntı oldu doktora söylediğim de birini sabah kullan birini akşam dedi çarpıntiyi da ben kendim hissettim yani hiç tansiyonla alakalı bı sıkıntım olmadı panik atak gibi kalbim sürekli pır pır ediyordu şuan rahatım ama