RBurcu 2 ay boyunca kullandım ben genelde hep onlarla geziyordum doldukça çıkarıp yıkıyordum cikarma şansım hiç olmuyordu cunki şakır şakır akıyordu ve üstüm sırılsıklam oluyordu eziyet gibiydi resmen göğsünü acıtıyor insanın ama sırılsıklam olup sürekli üst değiştirmekten iyidir durduk yere bile sızlayıp aktığı için çok kurtarıcıydı uyurken bile kullanıyordum can acıtıcı ama hayat kurtarıcıydı