metemom_ ben goon stokladım malum ekonomiden dolayı😅 1 numarayı 95 tlden almıştım hamileliğimin basında simdi 185-190 tl arasında😀 iyi ki de stok yapmışım, cildine iyi gelmezse de satarım ne yapayım ucunda ölüm yok ya😅 primanın muadili bu arada çevremde çok övüldüğü icin aldım. Sleeppy vs sızdırma yapıyormuş birkaç arkadaşım öyle demişti.