Ayyy kizlar İlk defa bu sabah tansiyonum 15 e 9 cikti. Hemen doktora ulaştım alfamet tablet yarim ic dedi eşimi gönderdim eczaneye aldırdim aksama tekrar ölç dedi. Gözüm görmedi kulaklarım yanıyor resmen. Cok korktum ya gebelik zehirlenmesi falan olur diye. Varmi böyle olan