Bende şuan 25 bitirme üzeriyim ama baş haftalarda zor günler geçirdim hataa hastanede kaldım üç hafta, risk vardı. Şimdi iyim ama kalkmalarda bazen yürümelerde zorlanıyorum ikiz olduğunan dolayı bide. İnşallah hepimiz sağ salim kuçağımıza alırız. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻