Kızlar yüzümde hayatımda hiç egzama kaşıntı tarzı vs birşey yokken ilk trimesterde çıkmıştı kabuk kabuk oluyordu neyse ki ikinci dönemde duruldu kremlerle. Şu an 3. Trimesterdayim 32 hafta bitti. Yüzümde özellikle alın çevremde bildiğiniz deli gibi bir kaşıntı var krem sürüyorum yağ sürüyorum yok asla geçmiyor neredeyse alnımı yırtacak dereceye geliyorum bunun sebebi ne olabilir hamilelikten kaynaklı olur mu ??