Kızlar hamileliğimin başından beri göz kuruluğu yaşıyorum eyestil ve novaqua kullandım ama sağ gözümde aşırı bi kuruluk var beni rahatsız ediyor. Önceden lazer ameliyatı geçirdim onunla alakalı değil dedi doktor ama artık kafayı yicem çok rahatsız ediyor . Yorgunlukla alakalı dedim ama sabahtan beri 3 kere damla damlattım. Bana mısın demiyor . Stres yapıyorum evde kendimi yiyorum bişey olur mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Ben şim de yok yanımda depresyon halindeyim düşünmekten uyuyamıyorum .. yardım edin nolur yaşayan varsa hangi damlayı kullanıyor