Yavru-kus Merhaba hanımlar remıngton düzelştirici almayı düşünüyorum hangi serisini alabilirim kullanıp memnun kaldığınız bir serisi var mı
melike81_ Yavru-kus bende s6700 titanyum yazıyor ondannvar bi kaç sene oldu alalı hala ilk günki gibi mükemmel 🌺
Hazal966 Yavru-kus bende pearl s9500 var 5-6 senedir kullanıyorum. Maşallahı var😀 size de bunu öneririm.
elifdiyorkii Yavru-kus remington pearl aşırı aşırı memnunum 8 yıl kullandım kablosu temassızlık yapmaya başladığı için aynısından tekrar aldım evlenirken
Hazal966 Yavru-kus hayır 2-3 gün kalıyor düzlüğü bide benim saçım dalgalı, kabarma da olmuyor. Youtube de videoları da vardır bakabilirsiniz
Yavru-kus melike81_ yine uygunmuş fiyatı bi bakayım diğerlerinden daha uygunsa bunu aşırım saol canım
Semsvs Yavru-kus bende kullanıyorum 6 yıldır kullanıyorum çok güzel hem ıslak hem de kuru özelliği var