Seher1234seher Zeuger34 yaaaa çok tatlı.Rabbim analı babalı sağlıklı hayırlı büyütsün canimmm. Gözün aydın ❤️
Aysegultezcan48 Öncelikle güle güle büyütün hayırlı evlat olsun 🥰Küveze girdi mi bebeğiniz direk yanınıza mı verdiler bide kaç kg doğdu
Zeuger34 Aysegultezcan48 2550 gr doğdu oğlum bende idrar yolu enfeksiyonundan dolayı erken doğum yaptım suyum geldi oğlumunda kanında enfeksiyon vardı 5 gün yanımda tedavi görmesini istedim (hastaneye özel oda ve ek ücret vererek) bugün taburcu olduk evimize gidiyoruz
Aysegultezcan48 Zeuger34 Çok geçmiş olsun sevindim sağlıkla büyütün bende şuan 36+4 üm haftalık kontrole gidiyorum