Zehroskoss 3 gün hastanede yattıktan sonra taburcu oldum bebek iyi çok şükür . Ama kesede kan alanı var dedi doktor. Günde 3 kez Protestan hap alıyorum . 3 günde 1 de Lugesro iğne vuruluyor. Bu durumu yaşayan var mı
erenilhan @-Melek isimli kullanıcının açtığı posta yazmışlar arkadaşlar ordan okursanız rahatlarsınız, çok yaşayan ve sağlıkla kucağına alan var. Doktorum kan gölünün içinde sağlıkla büyüyen bebekler var demişti