Busraaa233- Ya benim ne midem bulanıyor ne de başka bişey sadece biraz bel ağrısı ve sırt ağrısı göğüs hassasiyeti var bu durumu yaşayan oldu mu endişelenmeli miyim ?
Dlntkesn Busraaa233- 8 haftalığım bu saydıkların bile yok bence şükretmemiz lazım hamileliğimiz kolay geçyor diye için ferah olsun herkesin midesi bulanacak diye bişey yok 😊 ne kadarlıksın
Karsu123 Busraaa233- benimde aynı yerleşme ağrısı çektim bir kasıklarda sonra oda gitti şimdi 6+3 olduk bende de göğüs hassasiyeti oluyor bende çok aradım belirti başlarda ama olmayan çok kişi varms rahat geçiren skinti etmeyin aynısını bnde sormuştum çogu kişi norml olduğunu yazmıştı
BARUTCU06 Busraaa233- Dedıklerınızı bile yaşamadım ilk hamileliğimde 9. Haftamda az halsizlik vardı sonra oda hemen geçti Şimdi 2. Hamilelik ılk günden beri duygusal ve fızıksel olarak hamıleliği yaşıyorum :) kusma yok ama bulantı çok fazla kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor uykusuzluk vs.. :) tadını çıkarın çok güzel hiç birşey hissetmemek
Yasmn_16 Busraaa233- 9 haftalığa kadar bende öyleydim 9 haftalığa girdim mide bulantısı kusmalar baş ağrısı bel ağrısı hepsi bir geldi dua et sana da olmasın çok kötü oluyor
Lovelovebaby Dlntkesn bende oyleydim baya iyiydik bulantı kusma sıfır sonra 9 haftanın sonuna doğru sabah akşam bulantı yemek ye 5 dkk sonra gitsin baya baya kötüydum hap kullanmaya başladım . Geliyor hepsi yavaş yavaş 🙃
Busraaa233- Karsu123 ay iyi bari rahatladım ya dediğiniz gibi bende de ağrı oldu ama sonra o da geçti geçince telaş ettim bende
Lovelovebaby Dlntkesn acı gerçek ama o hal ne kadar kötü olsa da insanı mutlu ediyor büyüyor bebiş seni bundan haberdar ediyor 🙂🙂🙂
Busraaa233- BARUTCU06 umarım öyledir bi kalp atışını duysam keseyi falan görsem biraz rahatlıycam ama işte henüz çok küçük olduğundan karmaşık duygular içindeyim
Yasmn_16 Busraaa233- İnşallah duyarsın Rabbim hepimizin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
numix Benim de 5+1 ama hiçbir belirtim yok😂 doktora sordum dedi ki bebek biraz büyüyünce, kıpırdanmalar başlayınca mide bulantısı da başlar. İnşallah hep böyle rahat geçer 🥰