1fatma_nurr Kızlar 0.3 mü aliyosunuz yazdıkları 3.6 mi kafam çok karışık ben 0.3 ay bi kac aldim zibin geri kalan biraz uzun kolu biraz kısa 3.6 aldim pek fark yok sanki
Melosunannesii 1fatma_nurr 03 zıbın aldım ama çoğunlukla 3 6 alıyorum çünkü temmuz ayinda en fazla uzun kollu giycegi 1 hafta oğlum temmuz doğumlu hep zibinla geçirdik
yenidenanne34 1fatma_nurr zıbın olarak yenidogan ve 3 6 aldım. Hastane çıkışı 3 tane ve yenidogan tulum 2 tane. Bide 3 tane 1-3 ay kısa kollu şortlu tulum aldim
Nurasl1 Yenidoğan 4 tane 1-3 ay 4-5 tane alınmalı 1-3 ayları civilden sıfır kol aldım yenidoğanlari kısa kollu aldım ebebekten sadece 3 aylarida kısa kollu aldım. 6 aylar uzun kolu kisa kollu karışık aldım