mavikalpvemavikalp Birisi00 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Öncesinde lazere gittim 1 sene sonra evde yapmaya başladım bacaklarımdan hiç lazer yapmamıstım şuan hamileyim yapmıyorum ama %70ı yok Ben çok beğendim hamilelikten sonra devam edicem
Birisi00 mavikalpvemavikalp İki tane var canım birisi buz başlıklı digeri de normal herhalde 
Maya_arya Birisi00 bundan bende var memnunum öncesinde lazer geçmişim vardı ama yüz bölgesi kol için kullandım evde zamanla geç çıkıyor ve ince de olunca tüyler büyük kolaylık sağlıyor
Birisi00 Maya_arya Bende buz baslikli almayi dusunuyorum. Sizin aldığınız trendyolda yorumlari güzel. İkiside ayni marka heralde buz basliklisi da guzeldir 😅
ilahiyatciTurkologBirAnne Maya_arya merhaba hala kiwi lazer cihazını kullanıyor musunuz memnun musunuz tavsiye eder misiniz
mavikalpvemavikalp Birisi00 ben alırken buz başlıklısı yoktu valla diğerini almıştım 900e 😅 çok kullanamadan hamile kaldım ama kısa sürede bacaklarıma etki etti