Zeynepsa bende 5+2 yim, bugün keseyi gördüm çok küçük, beklenmedik bi gebelik yaşıyorum duygularım olumsuz sürekli ağlamak modundayım, kimseye demek içimden gelmiyor, 2 yaşında bi kızım var ona haksızlık ediyorum diyorum, çok karışığım sizi anlıyorum aynıyız