Umut_aras 35+0 kizlar nasıl tarif edeyim bilmiyorum pelvis kemigim ya da vajen kemiğim öyle bir agriyorki herkese soruyorum normal diyorlar ya ne zormuş hamile olmak
Cankuss35 Umut_aras sen yine son zamanlarında hissediyorsun onu şanslısın . Ben 20. Haftamdan beri o ağrıyı çekiyorum 27 haftalık olduk biraz hafifledi magnezyumla ama çok zor