Yummy Bugün tam 7 haftalık olduk ama pembe sulu akıntı var 1 hafta önce yine leke gelmişti kahverengi ama iki gündür renksiz akıntıya dönmüştü bugün yeniden bu sefer pembe ne yapicam doktor normal olur dedi dün de kalp atışlarını görmüştük ama korkuyorum hiç bu Durumu yaşayan var mı
Yummy Eşim de doktora güvenip mışıl mışıl yattı doktor adet bile görebilirisin parça gelmedikçe normal dedi az damla damla ama pembe renkte
Adalet66 Yummy hay allahım ya o zaman bizim doktorlar yanlış biliyor . Canım benim doktorum kahverengi akıntın bile olmayacak dedi düşün ki pembe akıntı bence senin yararına olur gidip görünmek
Yummy Bu gidişle gidicem galiba doktorum ilde Ben ilçedeyim yarına kadar çoğalmaz inşallah yarın gidicem mecbur artık çok saol cevaplar için
Yummy Adalet66 amin Allah yardımcımız olsun hepimizin sağlıkla sıhhatle alırız inşallah öyle yapıcam galiba