Yesilayse Haftamı bitirdim 39. Haftadayım artık regl ağrısı gibi ağrı yaşıyorum kasıklarımda durdurmayacak kadar fazla ağrımıyor ama bu doğum sancısı mı? Yani daha şiddetliside gelir mi kızlar? Normal doğum istiyorum
Yesilayse Bcandan doğurdum ben 20 gün oldu Allah yardımcın olsun bi avazda doğur inşallah hiç acı çekme