Merhaba ben 19+5 günlük hamileyim ikinci gebeliğim normalde geçen hafta net hissediyordum bebeğimi ama sanki 3-4 gündür sadece çikolata yiyip uzandığımda çok az hissediyorum.Sali günü perinatoloji randevum var onu beklim mi yoksa direk gideyim mi bilmiyorum çok korkuyorum sizce herşey yolunda mı ?