Suyum sınırda olduğu için doktor doğumun başlaması için birkaç gün verdi. Yoksa pazartesi sezaryen düşünüyor çünkü bebek 3600 müş. Ben doğuracağımı düşünüyorum ama… Suni isteyeceğim tabii ki ama ne olur dua edin. İlk bebek olduğu için sezaryen istemiyorum. Şu an tam 38′im. 2 cm açıklığım var. Çatım müsait, başı aşağıda. Hurma, ananas yiyorum. Pilates topunda hareket yapıyorum. Ne yapabilirim başka…