sakinanneee3 Kızlar gece 2 den beri sancım vardı bu sabah suyum geldi ama sancım gitti hastaneye gidiyoruz inşallah dogsun bugun
sakinanneee3 mavikalpvemavikalp kızlarda böyle git gel hiç olmamıştı oglan ya koca rezil ediyor beni git gel
RM0 sakinanneee3 ayyy darısı bizlere inşallah bende bu gün 39+1 im rabbim tez vakitte sağ Salim kucağına almayı nasip etsin hayırlı doğumlar olsun inşallahhhh 🙏🏻💐
RM0 sakinanneee3 yaaaa ay sağlıcakla büyütün inşallah darısı bizlere bol bol dua edin olurum Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah çok geçmiş olsun 💐
_Hulya7106 sakinanneee3 sağlıkla büyütün gözünüz aydın 🌸 normal mi oldu ? Süreç zor mu geçti ?dogumunuz