Teslimenursevil Adetin 3. Günü femara kullanıp 14. Günü duphaston kullanan oldu mu bu doğru bi tedavi mi acaba dün bi doktorun yazısına denk geldim iyide bi doktor sizce bana uygulanılan tedavi yanlış mı
Gamzegll Teslimenursevil katılmıyorum ben kullandım luteal faz yetmezliğim vardı o ay ikiz gebelik oluştu tüp bebek falanda değildi
Neva_aydn Teslimenursevil canım benim doktorum bana adetin 2. Günü gel klomene basliycaz dedi daha fazlasını bilmiyorum vallahi ilk deneyimim benimde
Asli_0025 Teslimenursevil vallahi bende tarlusal ile adet oldum daha sonra klomen kulladım dünde çatlatma iğnesi vuruldum 1 tane yumurta büyümüştü bakalım hayırlısı olsun
Teslimenursevil Gamzegll ama şöyle çatlatma iğnesi yada yumurta takibi yaptı mı doktorunuz yumurtlamayı gördünüz mü yani bende yumurtlama olmuyordu
Gamzegll Teslimenursevil evet yapıldı tabiki benim yumurtlamamda sorun yoktu benim hep kimyasal oluyordu yani bebek tutulamıyor adet oluyordum sonra ben doktoruma dedim ki ben 10 gün önceden adet sancısı çekiyorum oda anladı o hapı verdi bebek tutundu
Teslimenursevil Gamzegll yumurtlama oluyorsa tamam o yazıyı oaylaşan doktorda yumurtlama olması lazım ilk diyo zaten yumurtlama olmadan verilirse adet söktürücü olur diyor kuzum o yüzden dedim bana yanlış tedavi öi kullandı acaba diye
emir_01 Gamzegll kac kimyasaliniz va4 acaba ban kimse bisey demiyor ne famera veren oldu ne bi basska bisey kanlar falan temiz cikti hsg istedilwr sira yok
Gamzegll Teslimenursevil anladım kuzum ben onu san doğru tedavi uygulamış doktorun femera varmiş ardına çatlatma ardına duphaston eğer yumurtan büyütüp çatlamasa zaten gebelik oluşmayacak ama doktor yumurtanda büyüme görmüş ki duphastonu vermiş için rahat olsun