Busraaa233- Şuan uygulamaya göre 5+3 üm betam 2600 lerde düzenli artış gösterdi ben adet olacağım gün öğrendim ancak ultrasonda gözükmedi daha normal mi acaba bunu yaşayan var mı aranızda ? Cevaplarsanız çok sevinirim
-Melek Busraaa233- haftaya gidin garanti olsun belki kalbi bile duyarsınız ben duydum gittiğinde biraz zayıftı atışları haftaya tekrar gideceğim kanamamda var nasip artik
minikfasulyeannesii Busraaa233- İlk kan verdiğim de 93 tü 2 gün arayla verdim 688 çıktı bir daha da kana vermedim ayın 18 de gitmiştim doktor’a keseyi de bebeği de gördü çok şükür. Kalp atışını duyamadım 10 gün veya 2 hafta sonra gel dedi nisan’ın 3′ne randevu aldım inşaAllah duyarım (SAT)'a göre 8+5 o zaman ultrason da 6 haftalık çıktı şimdi 6+5 haftalık.
Busraaa233- -Melek Yaaa ilk zamanlar kanama olması normal yazıyor internette bence normaldir umarım herşey yolundadır içinizi ferah tutun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim
Serendipity16 -Melek hayır kanama normal değil ben kanamayla düşük yapmıştım ilaç kullanmanız lazım doktora gitmediniz mi
Busraaa233- Tubitumum ya benim daha 9 gün oldu adetimin üstünden geçeli doktor çok normal hemen gözükmez ki zaten dedi çarşamba tekrar gel bakalım dedi
Tubitumum Busraaa233- evet canım beklemek en güzeli benimde sadece kese gözüktü zaten salı günü gideceğim inşallah görebilirim bebeği ve kalp atışını
Busraaa233- Tubitumum ay inşaallah duyarsın ya dua edicem senin için de 🙏🏻 Umarım herşey yolunda gider ♥️
-Melek Serendipity16 evet kanama lekelenme normal değil zaten doktora gittim progestan kullanıyorum ve yatıyorum sadece tuvalete gidiyorum düşük riski var dedi zaten
Evremo Adetim 2 gün geçmişti kan verdim beta 560 falan çıkmıştı gittim keseyi gördü. Bir hafta sonra da kalp atışını duymuştum.
metemom_ Busraaa233- yok ya sağlıksız gebelik değilse bir şey olmaz ben 8. Haftaya kadar hep vajinal ultrason yaptırdım zayıf olduğum halde karnimdan görünmedi öyle görünmesini beklerseniz daha baya bir beklemek zorunda kalırsınız o sürede de boşuna canınızı sikarsiniz dış gebelik mi kese var mı kesede bebek var mı diye yine de siz bilirsiniz