Enfal_06 Deletedmom_92 hayır omega kullanmıyorum 14 haftalığiz doktorumuz henüz yazmadı veya Uygun görmemiş olabilr
174651 Decavit ile REGENESİS berabar kullanma demişti doktor.Decaviti bıraktırdı REGENESİS kullanıyorum