Srp53 kesinlikle kalınıyor stres yapmayın, doktorum eğer hamile olduğunu erken farketmesen anlamayacaktın bile erken testleri falan yapma bir daha demişti. Tabii ben dayanamadım yaptım o ayrı ama yapmamak lazım aslında 🙃
Benimle aynı anda bu durumu yaşayan bir arkadaşım da hemen sonra hamile kaldı. Sonra o farklı kötü bir şey yaşadı ama bununla alakası yok. Birkaç ay sonra da yeniden kaldı ve kızı oldu geçen 1 yaş doğum gününü kutladık. Ben de şuan 35 haftalık hamileyim. Çok fazla arka arkaya tekrarlamadığı sürece doktorlar önemsemiyor bile. Bir sonraki ay kalabilirsin demişlerdi.