Minikmucize13 Kızlar 39+2yiz geçen hafta çatı muayenesi oldum normal doğuma uygun ama kilosu 3,5 u geçerse olmaz dedi. Hiç açıklık yok dedi aslında 1-2 olsa iyiydi dedi. Sancım falan yok bu sancı falan önceden belli ediyor mu doğumun olacağı gün mü oluyor genelde
Bennureyla Minikmucize13 benim aniden geldi sancı. Bir gün öncesinde bile belirtim yoktu. Nişanı gördüm gerçi bir gün önce ama yine sancı yoktu.
Vildanozhan Minikmucize13 aynısını bana da dedi doktor o yüzden son haftalar az yemek yemiştim kilo almasın diye 😂 40+3 te kendi sancımla başladı ama suni sancı da aldım maalesef. Sancıyla açılma oluyor bir anda da açılabilir yavaş yavaşta. Benim 1 gün sürmüştü mesela. Sancılara odaklan sıklaştığında anlarsın zaten anlamayacak bir sancı değil 😅
denizalismom Minikmucize13 3700 doğum yaptım. Sancı herkeste farklı oluyor benim gece aniden başlayıp sıklaştı sabah doğum yaptım
mombarbie_ Minikmucize13 sancılar daha önce başlayacağı gibi doğum olacağı gün de başlayabilir açıklıkla aynı şekilde 3540 gram doğurdum normal doğum oldu zorlamma yaşamadım
Minikmucize13 Vildanozhan suni sancıyı siz de tavsiye etmiyorsunuz o zaman en çok korktuğum şey normal doğum tüm aşamalarını yaşayıp sonra sezeryana alınmak çünkü suni sancı bebeği rahatsız ediyor kalp ritmi falan değişiyor diyorlar öyle olursa sezeryana alın demeyi düşünüyorum sunidense.
Bennureyla Minikmucize13 nişanım geldi gece 23.00 civarı çarşamba 6 mart gecesi. Ertesi gün 7 mart ilk kez 16.00 sancım başladı hafiften. 18.00 civarı sancım hatrı sayılır arttı ve giderek şiddetlendi zaten sabaha karşı saat 06.25 doğurdum 8 mart.
Gizemmisler Yani 3.5 u geçerse olmaz diyeni de ilk defa duydum 4 kilo normal doğurdum ilk cocugumdu gerçekten kilolu bebek daha kolay doğuyor bu doktorlar niye boş korkutuyolar anneleri bilmiyorum özel hastane mi sizinde
esmayb35 Minikmucize13 ben 3 cm açıklıkla sancı hissetmiyordum suni verdiler onu da hissetmedim doktor suyumu patlattıktan sonra geldi kendi sancılarım yarım saat içinde de doğum olmuştu direkt anlıyorsunuz zaten gerçek sancıyı
Meyranas Minikmucize13 sancı herkes de kendini göstermeyebiliyor mesela kişi sancı felan çekmiyor ama nst de sancı yüksek derecede çikiyor nişan gelmeden doğuma giren bile oluyor ben de sancı vardı nişan gelmedi doğuma alındım acil bi şekilde sezeryan oldum