10 gün önce ağır bir gribal enfeksiyon geçirdim dahiliye antibiyotik ve öksürük şurubu verdi.1 aya yakındırda sabah akşam düzenli progestan fitil kullanıyorum.Tahlillerde enzimlerde baya bi yükselme olduğunu gördük ve doktorum hemen safra asidi testi istedi yaptırdım ama sonuçları çıkmadı.Aynı durumları yaşayan,tecrübe eden arkadaşlar varsa yazabilir mi?