Canan-06 Sevil1996 limon sıkıp için hala yüksekse bir diş sarımsak yiyin çiğ bir şekilde o dengeliyor ben ekstra tuz tüketiyorum düşük tansiyonum hiç çıkmaz 😊
Sevil1996 HMBD bugün şeker yüklemesine geldim aç karnına tansiyon kilo baktı iyi dedi bana göre değil geçen sağlık ocağında 8-5 çıktı sonra 12 falan çıktı değişiyor yani